Midnatt

Ja klockan bara rusade iväg, snart 23.30 och jag måste verkligen försöka sova!
Den här dagen har varit super bra på alla sätt och vis, fick veta att jag fick sommarjobba på spelmannen i sommar, så himla glad då det var många som sökte, men jag jobbar ju redan som vikarie där så vi fick lite prio 1 eftersom man redan är inlärd =) sen ringde även ett annat jobb och erbjöd mig jobb då jag tackade nej med tanke på att jag jobbar inom bemanningen redan!

Varit upp till hofors och fikat hos caroline, massa gott att välja på, trevligt var det :) Sen blev det en sväng hos min fina kusin maria och hennes lilla william =) klippte maria och försökte fixa min bloggdesign vilket inte var lätt, fatta ingenting :s aja får duga men den här vanliga jag har nu så länge!

nej nu ska jag mysa lite med robban som precis somnat här bredvid! får se vad morgondagen har att erbjuda!  Godnatt på er =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0