JULI

Hejsan!

Blir lite glapp mellan inläggen men som sagt, jobbar en del så finns inte så mycket att skriva om, redan inne i juli månad och det känns helt sjukt, snart är sommaren slut och man tycker att den knappt har börjat, längtar så otroligt till värmen ;)

Idag har jag varit ledig hela dagen så imorse så åkte jag, mammsen och tildis till gävle för lite shopping samt lunch mys på brända :) satt ute och solen stekte i ryggen, så härligt! Bokade även klipptid imorgon samt ögonbryn! och nu på kvälsskvisten kom sara över och gjorde folieslingor på mig, blev jätte nöjd!

sen väntas jobb och på fredag åker jag och min familj till underbara göteborg! Så himla mysigt att vara där, alla är så trevlig och glada och att sitta på avenyn till kvällssolen med en drink är väl bara för underbart, längtar! Tar in på hotell fre-lör sen far vi till pappas kompis och sover i deras hus som ligger vid vattnet, skit fint med egen brygga och allt, kanske blir årets första dopp då, vem vet :)

aja nog om allt, nu ska jag krypa ner bredvid robban! Godnatt allesammans!


mammas lunch idag, själv åt jag kyckling, så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0