MONDAY

Hej på er !

Då var måndagen över och min dag började som sagt med utbildning, mun och hygien denna gång, väldigt intressant bitvis då mycket är ganska självklara saker. Efter utbildningen åkte jag hem till caroline och fick lunch, tack snälla ni! Hon har flyttat nu och dom har det så fiint :) Kommer bli kanon när allt blir helt klart! var även sista svängen vi sågs innan hon och erik åker till turkey! lyllos er, ha det underbart gumman :)

Det är min bästa vän verkligen värd, hon jobbar och sliter på ovako och har gjort sen förra sommaren så jag hoppas det blir en toppen resa! Kommer sakna henne enormt men tur att det bara är en vecka dom är borta :) hihi!

Nej nu ska jag krypa ner med robban och förhoppningsvis få sova ut imorgon :) Har blivit många tidiga mornar nu!

blir en sväng till valbo med mammsen imorgon också, skriver mer imorgon, godnatt!

my best friends






har dom två bästa vännerna man kan ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0