TORSDAG

Hej!
då var det redan torsdag och denna vecka har flugit förbi, har varit en hel del jobb vilket jag gillar skarpt! Men idag ser det ut att bli ledigt, (om ni undrar varför jag inte riktigt vet om det blir jobb eller inte är för att vi har ett system där vi ligger tillgänglig eller inte och är vi det så kan dom ringa ut oss när som helst) då fick ni en liten förklaring på det!

Har varit ut på en morgon prommis med melker samt borstat honom, gud så mycket hår han lossar nu, dammsugarn står framme för jämnan här hemma :)

Nu håller jag på att sortera ur robbans garderob, han har gått ner en hel del i vikt så allting är för stort, blir att åka till valbo nån dag och handla en massa nytt till honom! :)

Får se vad resterande dagen består av, lite tvättning lär jag hinna med! Sen får jag och melker äta själva ikväll då robert åker hem till sina hemtrakter och spelar lite trummor med bandet!

skriver mer ikväll!



kolla vad vackert, en stor regnbåge igår när jag cyklade hem ifrån jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0