MY WEEKEND AND MY DAY

Gokväll!
tänker visa min helg och min dag i bilder, helgen var som sagt underbar, och dagen lika så! Idag har jag varit med min kusin maria och lilla william, syster var med hon också :) blev en trip till ove jansson och sedan till sandviken, lite nya inköp blev det också ;)


badning med vovvarna!


bakade en rabarberpaj och bjöd personalen på jobbet :)


efter jobbet i lördags, dags för en trip till sandviken på cruising :)


min stora kärlek ❤


putte med lökens fina lilla valp, så himla söt


busen!


nya soffbordet vi fått av min snälla mamma ❤


köpte detta fina olivträd idag!



som avslut på denna dag ser ni vår nya badrums matta :)

det här var min helg samt dagen till ära :)
Nu ska jag mysa med mina killar i soffan framför tv:n!

Godnattt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0