Tonight

Ja som sagt var vi till gästrike-hammarby och kollade på tif´s första match vilket blev förlust, 0-3! men inte var grabbarna bitter för det, drog till gästis och drack lite öl medans en annan var nykter, ska jobba eftermiddag imorgon och kan även bli utringd så bäst att vara nykter och pigg utifall man blir väckt imorgon =)

Just nu myser jag och melker då robban hängde med grabbarna på lite fest, i min ensamhet började jag tok sakna min älskade lillasyster, längesen hon sov hos oss nu! brukar bli nästan 1 gång i veckan förut men nu när man jobbar så blir det inte alls lika ofta..

Min helg blir ialfl jäkligt lugn! Nej, nu ska jag sova så man är utvilad inför ett jobbpass imorgon! Ska bli kul att träffa alla imorgon, har ju varit sjuk så har inte varit där på över 1 vecka..

Visar två stycken bilder på syster när jag klippte henne för ca. 2 veckor sedan, blev en liten version av page!

   ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0