FRIDAY I`M IN LOVE

då var det äntligen fredag och solen är framme =)

Kom nyss hem från jobbet, har en delad tur idag så jobbade 7-11 nu och sen blir det ett kvällspass 16-20 :) En perfekt fredag med andra ord, blir ett kvällspass imorgon också sen på söndag ska jag få vara barnvakt till älskade lillprinsen! Känner en sådan kärlek till min familj, släkt och vänner, är fruktansvärt lyckligt lottad som har alla!

Känner hur energin sprudlar när solen tittar fram, blir nog en sväng ner till granliden och käka lite!

Jag och william var ute åkte en sväng i bilen igår så maria fick dona på lite i huset, vi tog en sväng förbi graven och hälsade på farmor och farfar ❤ saknar dom så otroligt mycket, speciellt farmor :( livet är så orättvist ibland, usch! Skulle offra mycket här i världen för att kunna få träffa dom igen, men vi ses väl en dag hoppas jag...




❤❤❤

har börjat räkna dagar till det som komma skall i sommar! längtarlängtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0