FRIDAY NIGHT

godkväll!

Nyss hemkommen från en trevlig kväll hos mamma och pappa, åt grillade hamburgare med friscobröd som för övrigt blivit ett favorit hamburgebröd, så gott! Sen blev det hockey för hela slanten, vinst för sverige mot norge och självklart var vi tvungen att ha en brynäsare som pyttsa in första svenska målet, jakob silfverberg, vilken KUUUNG!! Lite komiskt att även norges första mål var av en brynäsare, mads hansen! nog om hockey!

Har velat haft en hängmatta och har nu hittat en i min smak, superfin och kommer passa perfekt in på våran balkong, får bli nästa inköp :)

Här är den:


Kommer ifrån åhlens och var inte så dyr heller, 349kr!

Nu ska jag mysa ner mig med mina pojkar, robert och melker! Älskar er så otroligt mycket ❤  Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0