KVÄLL

Nu är det kväller och snart läggdags! åkte med mamma och syster in till gävle idag på e.m, käkade på stan, sen drog vi oss mot valbo och ikea :) blev en del med hem därifrån, mamma köpte ett sådant där soffbord som jag ska köpa sen, superfint! Jag fick blommor och lite köks saker :) Tack snälla mamma <3

Fick också hem lite saker jag beställt av ingegerd, en solskyddsfaktor samt aftersun med shimmer, lite nytt smink m.m.

Nej nu ska jag slå igen min grönblå ögon och få lite sömn så jag orkar upp tidigt imorgon och ta en promenad =)
Godnatt på er!




Min underbara melker idag på våran promenad, blev så varmt under promenaden så när han fick syn på vatten var han där direkt :)


såhär kan gärna termostaten visa varje dag, 20 grader i skuggan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0