MULET

God morgon!

Vaknar upp för ca en timme sen och ser att vädret inte är någon höjdare, ingen sool... suck! gårdagen var jätte mysig, umgicks med min kusin maria och hennes lilla prins william :) man kan inte sluta pussa på han, världens finaste kille! Blev en shoppingvända i sandviken och sedan hem till deras nya hus och dona lite, kommer bli jättefint när allt är klart, enkelt och snyggt!

Nu ska jag ta en promenad till mamma och pappa med melker och så ska vi få frukost där :) alltid mycket godare (hemma där) lite komiskt för när någon frågar en vart man är så säger jag hemma oavsett om jag är hemma hos mig och robert eller hemma där borta! Men det är ju så att hemma där jag växt upp kommer alltid vara hemma för mig :)

Har turen att få umgås med maria och william även idag, om jag inte blir utringd för jobb då förstås :) Och sen imorgon blir det en hel dags jobb, har delat tur alltså från 07-11 sen från 16-20, vilket känns bra att få umgås en hel dag med alla goa pensionärer :)

Nej nu har jag en otålig hund som står med nosen i mitt knä och tittar på mig som bara han kan!

Ses sen! Ha en bra dag allihopa!


Kusinbarnet willaim, så gullig ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0