24 April

Idag är det ingen vanlig tisdag, det är min bästa vän Carolines födelsedag, 21år =) Grattis igen gumman!
Blev inge jobb idag så åker nog upp till hofors en sväng och fikar med födelsedagsbarnet  ❤

Vaknade 05.50 idag och var hur pigg som helst, låg och väntade på att telefonen kunde ringa om jobb men det gjorde den inte, typiskt.. jag som inte vill något annat än att jobba! trökigt att bara vara hemma. Ska försöka plocka lite i lägenheten, massa onödigt tjaffs som bara ligger och skräpar ska bort!

Inväntar ett sms om att mitt paket från jotex ska komma, beställde 4 april så det borde vara här snart! Har nämligen beställt en ny matta till vardagsrummet! Kommer bli så snyggt! visar bild när den kommit! Ska även köpa nytt vardagsrumsbord, vill göra lite förändringar känner jag! 


                                     
             ( Jag och Caroline- många år sedan och fortfarande världens lyckligaste som har en sån fin vän❤

Updt 13.00
Fick nyss en förfrågan från jobbet om jag ville vara där i sommar, de var många som sökt så blev super glad! hihi känns underbart! wihoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötisar :)

2012-04-24 @ 14:24:26
URL: http://Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0