OUTSIDE

Ja vilken härlig dag det har varit =) Vaknade imorse av att solen sken in mellan persiennerna, en riktigt bra början på dagen! Gårdagen blev riktigt mysig, en massa gotta och tildis fick bestämma film, lilla jönsson ligan fick det bli ;D Har spenderat dagen ute hos mamma och pappa, vårstädat en massa så nu jäklar äre det fint på altanen ialfl :) Nu inväntar jag min fina vän caroline, lite kvalitetstid såhär på söndags e.m/kvällen!


Sitter för övrigt hos mamma och pappa nu och kollar massa gamla bilder, shit vad man kan sakna vissa stunder! Hittade en supergammal bild på mig och min fina gävle vän martina =) 2005 är den tagen!


                                ❤

Slänger upp några bilder från förr på mig och fina vänner


                              ❤

                               ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0