15 MAJ

GOD DAG!

Då var tisdagen här och halva dagen har passerat, jag har gjort en stor rensning bland mina kläder så det känns jätteskönt! Stoppat undan en del vinterkläder som inte kommer till användning på ett tag nu! Inväntar att min älskling ska komma hem ifrån jobbet så att jag får inviga mina nya träningskläder, blir bestämt en långpromenad med melker idag! Senare ikväll ska vi upp till vindarnas och kolla på torsåkers fotbollsmatch :)

För övrigt kom början av veckan med goda besked ;) kommer bli en awesome sommar! wiho, längtar såå efter värmen nuu!

Nog om det, nu ska jag kika efter vad vi har hemma så får vi se vad jag kokar ihop för middag, har så fruktansvärt dålig fantasi vad det gäller mat...


Har världens finaste syster och hund ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0