9 MAJ

Hej på er!

inte kunnat blogga då jag varit sjuk, började med världens magvärk i måndags, gjorde ont i precis hela magen. Har aldrig haft sådär ont faktiskt, gick ialfl och la mig och försökte sova, sen vakna jag på natten och var tvungen att spy, så magsjuka eller ätit någonting dåligt var orsaken till det. Vilade hela dagen igår och var tvungen att sjukanmäla mig från jobbet, skit tråkigt att inte kunna jobba men vill ju inte smitta alla underbara pensionärer. Men nu är jag back on track och känner mig bra igen! :)

Nog om det, idag fyller min mamma 44år :) Så blir väl hem dit en sväng och fira henne ikväll!


 
Har också världens bästa kille som ställer upp på mig till hundra procent! Är så lyckligt lottad som har mina två fina killar, älskar er ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0