A Lovely weekend

Ja vilken helg! Vädret har bjudit på både regn, rusk och kallt samt sol och klarblå himmel.. har dock blåsit ganska kallt idag! Igår var vi på årets första crosstävling i årsunda, riktigt trevlig trots det pissiga vädret! Blev dunjackan och mössan på. Sören blev 2:a vilket var toppen! Efter tävlingen åkte vi hem och svira om och drog iväg till juhlins på 50 samt 60års kalas =) Och idag har vi varit ute i skogen en sväng sen passade jag på att duscha och tvätta mellker samt borsta han ordentligt så nu jäklar skiner han som en sol, min plutt! <3

Haft två klippningar på kvällen sen umgåtts med malin, längesen nu men alltid lika kul att prata gamla minnen! :)

Lägger upp lite bilder från helgen


robert och hans minsta lillasyster linnéa ❤


jag och linnéa  ❤


jag och syrran ❤


Min älskade robert, är så glad att jag har dig! ❤






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0