KLIPPKVÄLL

Ja det kan man verkligen säga!
Haft en riktig klippfix kväll, först martin klipp och färg. sen löken med klipp och färg och sist robert enbart klipp!
Lägger upp lite före och efterbilder från kvällen samt från i söndags då joel fick en klippning!

Här har vi joel från i söndags, så himla kul att få göra någon nöjd! Älskar att klippa och fixa!


FÖRE

EFTER

sen har vi martin med både klipp och färg


FÖRE (DOCK NYKLIPPT)

EFTER (MOHAWK FICK DET BLI)

Och sist men inte minst har vi löken med klipp och färg


FÖRE

EFTER

Sådär nu har jag tråkat ut er med en massa före och efter bilder, lägger upp dom för min egen del och absolut inte för att skryta eller så, är som sagt en amatör som tycker det är en rolig hobby att klippa mina bönder här hemma :)

Nu sitter vi och myser här i soffan jag och robert som precis kom på att om 1 månad har vi varit tillsammans i 3år, tiden går så fort! Har även varit förlovade i ett halvår samma datum ❤


10/12- 2011 ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0