MÅNDAG

Blir många kvälls inlägg här på bloggen men när solen tittar fram vill man passa på att vara ute och njuta! på förmiddagen fick jag besök av maria, william och mormor ethel :) vi fikade och pratade, mycklet trevligt! sen blev det hem till mamma och pappa och fixade ordning i relaxen, gjorde ett riktigt mysrum :) pappa har köpt en till tv, 46 tum smart tv som vi har snickrat upp på väggen eller rättare sagt pappa och robban har fixat tvn och jag och mamma har satt upp rullgardin och en massa foton på familjen :) blev ialfl hur mysigt som helst så nu kommer tv rummet uppe aldrig bli användt haha!

Lite bilder på resultatet av det jag och mamma fixade







eftersom jag fick ideén om att göra om rummet idag så blev de lite stressigt att handla allt som behövdes men hade turen att jag fick rullgardinen av min snälla kusin maria! tack älskade du! occh bilderna fick mamma printa ut på jobbet, inte bästa kvaliten men duger, ramarna åkte jag och syrran in till sandviken och handlade!

Det är i stort sett så min dag sett ut :) nu ska jag krypa ner med älsklingen min!
GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0