NIGHT TIME

Gokväll!

blivit en lugn dag idag, varit med kusin och william, blev en trip till sandviken, sen hem och la oss i solariumet här på kvällskvisten, lovely!

Nu ligger jag och kikar på tatueringar, har ju en på skulderbladet som behövs fyllas i, men är även sugen på en text! vill ha något som betyder nått, som jag kan relatera till!



denna fjäril gjorde jag för ca 2 år sedan, till minne av min älskade farmor ❤ hon är med mig dag och natt på min axel! Känns otroligt bra att den betyder så mycket för mig! Kommer därför aldrig att ångra den! Och med tanke på att jag gjorde den hos grannen som nyss hade börjat tatuera så är jag grymt nöjd, den behöver dock fyllas i med lite ny färg då den blivit lite blek i solen.

Nej nu måste jag sova, utbildning imorgon inom jobbet, godnatt sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0