ONSDAG

HEJ!
Då har halva veckan gått och jag började min morgon med att svira om till träningskläder och bege mig ut med melker på en långpromenad :) fick bli samma sväng som jag och kusin gick igår, och det var så himla härligt!! satte i mitt headset i iphonen och lyssnade på spotify medans jag gick, superskönt och peppande med musik!

NU har jag nyss ätit lunch, fick bli pasta sallad som blev över från igår.. nu ska kila över till mamma och pappa och lägga mig i solstolen på gräsmattan, underbara sol vilken energi man får!

Resten av veckan blir det jobb :) tors, fre, lördag, alla kvällspass!




Ska in till gävle en sväng med mamma lite senare då ska jag handla lite jordgubbar tills ikväll! så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0