23 April

Ja då gör jag ett försök med bloggandet igen då mina inlägg på fb börjar bli way to loong! Behöver skriva av mig känner jag!

Mycket har hänt sen jag bloggade sist, vet inte riktigt vart jag ska börja men jag har ialfl tagit studenten (snart ett år sedan) , fyllt 20 år, fått världens sötaste kusin barn William, förlovat  mig, fått jobb och mycket mer... 2011 var ett  bra år men 2012 har inte börjat så dumt det heller, Brynäs har tagit SM GULD ;) vilket firades i helgen!

Min helg har varit helt underbar på alla sätt och vis, har legat sjuk hela förra veckan så i helgen hade man mycket energi! I lördags på dagen åkte jag och grabbarna till borlänges badhus och hade skit roligt, så himla kul att få leka av sig ibland.. hahah! Senare på kvällen drog vi till Sandviken för lite käk och alkoholförtäring på mulligans :) Efter det så lämnade jag dom i sandviken och drog in till min fina vän martina i Gävle för att fira brynäs SM GULD ;) Slicken levererade och jag hade en grym kväll!

Igår vaknade jag upp hos myran och vi drog och köpte MAX (bästa bakismaten) sen blev det hem och mys framför tvn med mina fina killar melker och robert som hade städat hela lägenheten tills jag kom hem! Underbara du!

Nu slappar jag i soffan, ska ut på en promenad med melker sen så man vaknar till liv! Sjukt seg dag.. funderar också på vad man ska hitta på att laga för mat ikväll..

Aja, känner att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men nu ger jag mig.


(sandra, widing och jag på slicken! Lyckliga tjejer!)

Kommentarer
Postat av: martina

vem är fotograf då ;) jo jag ! wieho

2012-04-24 @ 15:27:02
URL: http://martinacarlbaum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0