THURSDAY

Gokväll!

Idag har vädret inte varit det bästa så blev en inne dag för min del bestående av städning, målning, tvättning och en klippning hann jag med också, var putte som behövde snaggas av! När robban kom hem så käkade vi sen drog vi upp till gästis där vi satt några stycken och tittade på hockeyn sverige-tjeckien dom förlorade dock med 3-5 men järnkrok fick in första svenska målet så det var ju lite kul :)

Slänger upp en bild på min nymålade sekretär samt en stol som fick bli svart istl för vitt =) Blev riktigt bra!



Får bli en bild på melker också, gobiten!



Nej, nu måste jag försöka sova, har blivit alldelens för sena kvällar denna vecka! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0