DÅ VAR HELGEN ÖVER

Och min helg har bestått utav jobb! blev en hel helg på spelmannen och det gjorde mig ingenting, har varit skitväder ute plus att jag trivs så bra med alla där!

Nu har vi nyss ätit kvällsmat och jag har parkerat i soffan, tog en sväng i solariet efter jobbet och nu är det MYSKVÄLL som gäller! ska bli så skönt! Imorgon ringer klockan tidigt, ska upp till hofors på änne en utbildning, denna gång mun och hygien!

Beställde nyss ett systerur och en namnskylt som jag ska ha på jobbet, perfekt att ha en klocka hänga i skjortfickan och en skylt med namnet för dom som glömmer eller inte vet :)

Nej , nu ska jag fortsätta min myskväll!


en av mina myskillar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0