I`M BACK

Hello!

Haft ett litet uppehåll med skrivandet, har varit så himla mycket nu.,
Helgen som va var helt underbar, en massa tid med våra syskon, hela lördagen spenderades på borlänges badhus! så mysigt, sen tog vi de lugnt och njöt av min sista lediga helg innan sommar schemat drog igång vilket de gjorde i måndags!

Blir mycket jobb nu vilket känns skitbra! :) jobb imorgon, ledig torsdag sen jobb hela midsommar!

Nu sitter jag här och väntar på att fotbollen ska börja, värdelös match egentligen men kul att se fotboll! älsklingen och melker är ute och springer!

Ne nu ska jag äta lite vattenmelon, mums!

hörs!


mitt bad sällskap i lördags, syster och roberts med han små syskon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0