REGN REGN

Gokväll!

Ja denna dagen har bestått av jobb i detta skitväder men vad gör väl de när man får vara inne med alla goa pensionärer :)

Blir dåligt med updt nu men när man jobbar hela dagarna finns det inte så mycket roligt att skirva om, min midsommar spenderade jag på spelmannen mesta dels, gjorde två delade turer lör-sön så hann inte med nå midsommarfirande just..

Midsommarafton slutade jag kl 15 sen bar det ut till underbara hedesunda och sandsnäs badet, så mysigt! nästan hela roberts släkt var där, det är en liten tradition dom brukar ha, dom campar med husvagnarna samt husbilarna på campingen där! Mycket trevligt, blev dock tidigt kväller eller ja tidig och tidig, var hemma vid halv 12 så då var det sängen som gällde med tanke på jobb lördagen!

har varit otroligt trött idag på jobbet, men kan vara detta piss väder som bidrar till tröttheten, imorgon gör jag jobbpass 5/5 sen 1 dags ledighet :;) ska bli underbart!

Nyss varit ut på en promenad med melker och sitter nu med jordgubbar och grädde och ska mysa ner mig till wallander filmen på 4an :)

Godnatt allesammans!


I fredags i det fina vädret på sandsnäs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0