WEEKEND

Min helg har varit den bästa på länge!

Fredagen blev det studentfirande i hedesunda, josefine var så fin och har varit såå duktigt trots förutsättningarna, skit skola som hon äntligen slipper! sen blev det musik kväll hos roberts farbror, mycket trevligt! så en perfekt fredag! Kom hem halv 4 på morgonen och sen var det upp igen på lördag och bege oss till stockholm och fira morfar som fyllt 70 år!

Efter visiten hos morfar blev det jäderfors holme som fick avsluta lördagskvällen, även den helt perfekt!

Och sist men inte minst, idag 10/6-2012 våran 3 års dag!
samt varit förlovade i ett halv år!

Vaknade sent då jag var rejält trött, kliver upp och robban har lagat hemma gjorda hamburgare som han t.o.m hade grillat ute på grillen, glad tjej med bästa starten på dagen. sedan drog vi och några till till stjärnsund för lite mini golv spelande och fikande! hur mysigt som helst!

vid 5 tiden drog vi sedan till gävle, jag robban, sofia och anders, åt på texas long horn, och kan verkligen rekomendera denna resturang, sjukt god mat, jätte mysigt och värt varenda krona!

Och allt detta blev jag bjuden på, har verkligen en underbar pojkvän som jag älskar mer och mer för varje dag som går!

Bjuder på lite bilder från helgen



fredagens bilder från studenten
robert och alla hans syskon, så fina!


Lördagens bilder







Blir en massa bilder men dessa får avsluta mitt superlånga inlägg, bilder från idag







Sådär, ett världslångt inlägg blev det, skulle kunna skriva hur mycket som helst för att beskriva min kärlek till min underbara pojkvän men jag tycker bilderna får stå för de!

see u tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0