A LOVELY DAY

Ja, vilken härlig dag det har varit!
Imorse tog jag först en dusch sen cyklade jag och melker hem till mamma och pappa, la mig på studsmattan och solade en halvtimme, tog tag och började rensa hallonhäcken.. puhh inte det enklaste! Sen blev det en sväng till råbacka hem till kusin, åkte sedan till sandviken och handlade tapet m.m.

Sen hem och laga lite käk,. pastasallad fick det bli ;) sen kom maria ner till mig och vi tog en promenad på 5km sen la vi oss i solariet! En underbar dag med andra ord!

Så himla skönt att dra på sig träningskläderna och ut i det fina vädret och bara njutaa av värmen i en lång promenad ;)


nyss hemkommen från solande och prommisen!

Robban och melker drog nyss ut och sprang, och jag ska duscha av mig sen mysa ner mig med dom när dom kommer hem! Får se vad morgondagen har att erbjuda!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0